dilluns, 20 d’abril del 2015

OLIMPÍADES VEDRUNA A PALAFRUGELL

Divendres passat els alumnes de sisè de primària i els de 1r d'ESO vam anar a passar el dia a Palafrugell. Allà ens esperaven els alumnes del Vedruna de Palafrugell (6è) i de l'escola Prats de la Carrera (1r d'ESO).
Vam passar tot el dia fent esports ben diversos (rugbi, zumba, atletisme, llançament de javelina, spinning, aiguagym...) i va ser un dia molt divertit ja que vam fer noves amistats.






Aviat ens tocarà a nosaltres fer d'amfitrions, ja que d'aquí dos mesos els alumnes de Palafrugell ens vindran a visitar i nosaltres els organitzarem una jornada esportiva a Palamós. 

Fins aviat palafrugellencs!



7 comentaris:

  1. Va ser una sortida molt divertida i estic molt impacient perquè arribi el 2 de juny perquè ells vinguin aquí.

    ResponElimina
  2. Va ser genial!! Espero que arribi ja el dia que vinguin ells !! :)

    ResponElimina
  3. Va ser una sortida molt entretinguda!!

    ResponElimina
  4. M'ha agradat l'excursio pero no surto en cap foto.

    ResponElimina
    Respostes
    1. És veritat Raül! Quan em vegis fent fotos posa't davant la càmera! ;)

      Elimina
  5. Va ser molt divertit!! Jo vaig fer les activitats de aquagym i spinning i les recomanaria a tothom!!

    ResponElimina